Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De två (rätt olika) Coop jag har inom räckhåll, har inte haft svartkål när jag har kollat. Jag passerar sällan någon riktig Ica, bara små jourvarianter, som inte har grönsaker att tala om. De två Hemköp och de två grönsaksaffärer jag brukar handla i, envisas också med att inte ha svartkål. Det är obegripligt hur något som inte går att få tag i kan vara så omtalat!
den på Linnégatan
Jaja. Jag tror att du förstår vad jag menar![]()
Jodå, grammatiken är förvirrad men begriplig.
Landala Torg är ju där jag handlar regelbundet! Menar du den "riktiga" grönsaksaffären eller det där lastbilsflaket (eller vad det är för något) ute på torget?
Linnégatan kan jag också ta mig till, den adressen är kanske hipstrig nog, till skillnad från Hemköp i mina kvarter?
Kl
Jag skickar ut ett litet nödrop : förslag på huvudrätt som kan förberedas och ätas ute i litet hus i skogen?
Jag måste laga något idag, som jag kan frakta med. Huset vi ska till har bara det allra nödvändigaste i köksväg (spis finns) men vatten inomhus saknas. Champagne och förrätt finnes![]()
Jag säger pulled pork med massa tillbehör.
Ica Rätt Enkelt, grönsakssoppa. Supergod.![]()
Kl
Jag skickar ut ett litet nödrop : förslag på huvudrätt som kan förberedas och ätas ute i litet hus i skogen?
Jag måste laga något idag, som jag kan frakta med. Huset vi ska till har bara det allra nödvändigaste i köksväg (spis finns) men vatten inomhus saknas. Champagne och förrätt finnes![]()