Da en kompis visade bilder pa FB av "den godaste dessaren" bestaende av 2 barfyllda pankakor med en klick valvispad gradde kunden jag inte sta emot. Sa i gar kvall blev det pankakor med farska jordgubbar fran den lokala odlingen och en stor klick gradde till. Inte som dessert ... men som middag. Det blev betydligt fler pankakor an 2. Jag som verkligen tar en ara i att ata nyttigt och halsosamt. Hoppsan.
I kvall tanker jag fortsatta fordarvet ... jag kunde inte motsta en burk med "dill inlagd gurka" som kommer att friteras i kvall. Om jag har tillrackligt mycket olja, jag nar ett svagt hopp jag inte har tillrackligt med olja sa att det inte blir nagot i kvall utan att jag kan sta emot och ata nyttigt.
I kvall tanker jag fortsatta fordarvet ... jag kunde inte motsta en burk med "dill inlagd gurka" som kommer att friteras i kvall. Om jag har tillrackligt mycket olja, jag nar ett svagt hopp jag inte har tillrackligt med olja sa att det inte blir nagot i kvall utan att jag kan sta emot och ata nyttigt.