Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
B&J-glass har jag bara ätit en gång och det var INTE gott. Sämre än vanlig billig som köper till barn.
@Petruska: Instämmer helt, det sägs ju att deras såser ska vara SÅÅ fantastiska men de jag smakat har varit vidriga. Om valet står mellan Jensens och vara utan sås är jag hellre utan.
B&J är definitivt inte värt pengarna, imho. Det är ju som... godis eller fikabröd i fryst form, men inte så bra som det låterSjälv tycker jag att SIAs, som kostar 15:-, är mycket godare än B&J för 50:-.
Häagen-Dazs däremot kan jag falla för i mycket svaga ögonblick. Tycker att deras Pralines & Cream är ofantligt god.
Det är fel på er tanter! Jensens Favorit sås är
Ikväll var jag iväg på dressyrträning och hutlöst hungrig efteråt så det blev en Sibylla hamburgare och den var inte god!
Smakade typ kemikalier?
B&J är ju lite av mina älsklingar, så tyst med dig
Annars är jag väldigt svag för Häagen Dazs salty caramel. Finfina grejer det.
Jag är svårartat beroende av sias hallon-/saltlakritsglass. Annars är ju Lejonet och Björnen alltid gott!
Sia gör en Salt Karamell-variant i år som är minst lika god!
Jag ar langsamt pa vag till Sverige nu ... I morgon flyger jag ut fran New York med bada hundarna ... Undrar hur fort jag kan fa tag pa saltlakris/karamell glass?![]()
B&J är definitivt inte värt pengarna, imho. Det är ju som... godis eller fikabröd i fryst form, men inte så bra som det låterSjälv tycker jag att SIAs, som kostar 15:-, är mycket godare än B&J för 50:-.
B&J-glass har jag bara ätit en gång och det var INTE gott. Sämre än vanlig billig som köper till barn.
Köttfärsås jag rotade fram ur frysen och hottade upp med vitlök och charlottenlök samt massor av färsk basilika till. Pasta och fetaost smulad över, var riktigt gott. En röd säl till.
Oh, tycker du om den ölen också? Jag är egentligen ingen öldrickare men den är trevlig. Har du provar Innis&Gunn? Jag köpte deras svenska specialare som hette Karlsson's Choice (av förklarliga skäl) men ordinarie sortimentet är gott också.