Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeh, nu googlade jag upp glassen och tydligen skulle det vara "exotisk frukt"-smak. Vi såg bara den stora passionsfrukten på bilden och antog att det var ren passionsglass.. @Hyacinth
Knäckt. Är det läskig ananas och banan i också?
Trodde att jag skulle komma hem till en god middag, men kom hem till ett tomt kök då hen som skulle ha lagat maten hamnade på en after work. Bredde granatäpplemarmelad på ett par knäckebröd från Kung Markatta, och hittade ett par spanska ostar och lite spansk skinka i kylen. Äter detta med rött vin och dadlar. Ensamhet är rätt underbart ibland. Jag är väldigt sällan ensam.
Bra att du hittade nödkostplus att ensamhet är ibland underskattat
(speciellt om om osten och skinkan är goda och i begränsad mängd).
Har idag hittills ätit:
Frukost : en skål med mango/hallon/grapefrukt + te
Lunch: en lammkorv med bröd på stående fot, sen en fika med kardemummabulle och latte.
Mellanmål: bloody mary på lokal med goda vänner, äppeljuice och nötter till BARNET.
Även köpt en julkrubba från 30-talet i plastolin (italiensk). Älskar antikmässan.
Toppade med en bakelse av lätt ekivok men god modell och innan det rääääääääääkor.
Ekivok?! Nu får du ju berätta mer!![]()
![]()
Det var en kompis som bakade små söta bakelser med hjortron och annat gott i, sen ett marsipanöverdrag men istället för ros på toppen var det en liten marsipansnippa. Gulligt på något sätt![]()