Tjejer på hovslagarutbilningen

Z

Zaskia

Går i tankar om att utbilda mig till hovslagare (inte söka i år) och skulle gärna vilja höra lite från er tjejer som går/har gått den, hur ni upplevde/upplever utbildningen och hur ni eventuellt upplever erat jobb som hovslagare... Jag behöver inga upppgifter om behörighetskkrav eller så för jag har massor av skriftlig information som jag tror att jag förstår kanska bra, så nu vill jag höra lite verkliga tyckanden och tänkanden...


PS. Är speciellt intresserad att höra från er som går/gick där när ni är/var unga (ca 20-25 någonting) eftersom jag sjväl precis har fått åldern inne...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 429
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 365
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
19 840
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 444
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp