Tjock och otränad

Fy fasen vad jag är tjock och otränad. Det är så tungt att behöva röra sig och det måste jag ju i jobbet. Och kroppen är otränad. Framförallt så är ryggen död. Känner mig rätt knäckt.

Jag räknar ner till varje rast och till att varje dag ska sluta.

Och så hade jag oflyt i jobbet idag. Jag tappade lilla stångsekatören i ån. Vi lyckades inte fiska upp den.

Idag önskar jag mig ett badkar att lägga mig i efter jobbet, men något sådant har jag inte inne. I trädgården har jag ett men där finns inget varmvatten.
 
Senast ändrad:

Fy fasen vad jag är tjock och otränad. Det är så tungt att behöva röra sig och det måste jag ju i jobbet. Och kroppen är otränad. Framförallt så är ryggen död. Känner mig rätt knäckt.

Jag räknar ner till varje rast och till att varje dag ska sluta.

Och så hade jag oflyt i jobbet idag. Jag tappade lilla stångsekatören i ån. Vi lyckades inte fiska upp den.

Idag önskar jag mig ett badkar att lägga mig i efter jobbet, men något sådant har jag inte inne. I trädgården har jag ett men där finns inget varmvatten.
Åh har du ett badkar i trädgården?! Satan i gatan vad avundsjuk jag blir! Min dröm är att ha ett badkar, kan liksom se det framför mig exakt hur jag vill ha det... Ett "vanligt" badkar, inte ett som man kan vara fler i, och så ska det vara massor av blommor runt omkring och skyddad med vildvuxna buskar :love:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 671
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dags för terminens två sista ridlektioner, som skulle bli en dressyr och en hoppning. Till dressyren fick jag sitta på fina farbror...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp