Eftersom du äter stora mängder nektariner, jordgubbar, tomater utöver att du också äter annat mat, så är det väl inte så konstigt att du går upp/inte går ner i vikt? Sen om man säger att det är pga frukten eller övrigt som ger kaloriöverskottet är väl en hyrklyverifråga, så jag förstår inte riktigt inlägget om att du "svär på att du är en av få går upp i vikt" av frukten. Det är ju den totala kalorisumman som gör det, och det är samma sak för dig som för andra?
Har någon påstått att just du inte skulle gå upp i vikt av att äta kalorier via extrema mängder frukt
utöver annan mat? När man generellt rekommenderar frukt och grönsaker som "bra" så är det ju i normala mängder och istället för sämre alternativ. Det är bättre än mycket annat, men det betyder inte att det inte kan ge ett kaloriöverskott om man äter mycket stora mängder.
Du har ju många gånger fått tips om att det går att söka hjälp för din hamstring eftersom den får så negativa konsekvenser, men varje gång slår du ifrån dig med att du inte har några problem och att vi är elaka som ger den typen av tips. Men jag säger som jag brukar, det tipset ges av välvilja även om du inte tolkar det så