Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina svaga punkter är core, rygg och axlar. Benen är jag hyfsat stark i, men det krävs ju lite muskler bära upp 50 kg övervikt så benen har ju automatiskt fått träning genom åren.Kände mig ganska stark på gymmet igår. Ökade vikterna lite och vart inte helt slut. Benen/rygg/mage är jag ganska stark i sen start men armarna är spaghetti![]()
Ridningen var dag med flera hästar gör att ryggen/coren är stark benen liksom ok men mina armar....Mina svaga punkter är core, rygg och axlar. Benen är jag hyfsat stark i, men det krävs ju lite muskler bära upp 50 kg övervikt så benen har ju automatiskt fått träning genom åren.
Bara ställa frågor om du undrar över något.Tack för svar jag fick om att börja med mounjaro. Nu ska jag börja med dom. För varför inte? Jag har råd och biverkningar verkar rimliga ändå. Och alla hjälp för viktminskning är ju bra, tänker jag.
Du får gärna uppdatera i tråden när du känner för drt, alltid trevligt att få följa med på någon annans resa!Tack för svar jag fick om att börja med mounjaro. Nu ska jag börja med dom. För varför inte? Jag har råd och biverkningar verkar rimliga ändå. Och alla hjälp för viktminskning är ju bra, tänker jag.

Du borde ha gåstavarHar insett att gå inte är ett bra alternativ. Jag snubblar ofta även om jag än så länge inte trillat (igen). Min balans är helt kass likaså mina fötter. Det enda alternativet verkar vara gym med maskiner eftersom jag vinglar runt utan balans. Inga pass vilket jag iofs avskyr.
Jag ser ju inte mycket och måste gå med blicken riktad mot marken, så jag snubblar över trottoarkanter, går in i lyktstolpar, busskurer och liknande. Förutom min dåliga, 'vanliga' syn så har jag ju ingen avståndsbedömning och ser inte det som är precis framför mig eftersom ögonen ser upp i himlen eller åt sidan. Lite som när jag letar efter saker hemma och ser dem inte när jag tittar på dem, men däremot när jag letar efter något annat.
Du borde ha gåstavar![]()
Du kan kanske gå på gå band om du håller i dig?Har insett att gå inte är ett bra alternativ. Jag snubblar ofta även om jag än så länge inte trillat (igen). Min balans är helt kass likaså mina fötter. Det enda alternativet verkar vara gym med maskiner eftersom jag vinglar runt utan balans. Inga pass vilket jag iofs avskyr.
Jag ser ju inte mycket och måste gå med blicken riktad mot marken, så jag snubblar över trottoarkanter, går in i lyktstolpar, busskurer och liknande. Förutom min dåliga, 'vanliga' syn så har jag ju ingen avståndsbedömning och ser inte det som är precis framför mig eftersom ögonen ser upp i himlen eller åt sidan. Lite som när jag letar efter saker hemma och ser dem inte när jag tittar på dem, men däremot när jag letar efter något annat.
Nu sviker logiken dig!!Vågen står envist stilla på den högre vikten. Trots att jag hållit in på kalorier och försökt röra mig mer. Är på väg att säga fuck it och gå och köpa en massa päronsplit och GB sandwich på extrapris. Herre min skapare vad jag är sugen på det.