Toalettpappersmagasin

MidnightSoul

Trådstartare
Vad finns det för andra ord? Är ute efter en men söker jag efter toalettpappersmagasin så får jag inte upp så många och söker jag på toalettrullehållare får jag bara upp sådana där man hänger dom en och en för användning.

När jag läste toalettpappersmagasin så trodde jag det var något annat du var ute efter. Dvs magasin att läsa på toaletten
Jag kom ihåg att det för typ tjugo är sedan fanns små böcker som hette Dassboken och som innehöll dåliga historier och låg humor
Kan förstå att det lät så, men det är vad ikea har döpt sin till.
Det jag är ute efter ser ut så här:
grundtal-toalettpappersmagasin__0101414_PE245254_S4.JPG

fast jag är ute efter en annan modell.

Vi, som levt "alldeles för länge" utan hållare till toarullen (den står på elementet - vattenburet - bredvid toan...) siktar på att köpa en sån här:
16APPO94KD_88496711_Front.jpg

Smart! Min håller sitter bredvid vattentanken till toaletten dvs jag får vrida mig åt höger för att få tag på toapappret så just nu ligger det på golvet i en korg.

En sådan är ju mycket bättre att ha!

Liknande trådar

Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
511
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 767
Senast: Happimess
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Mirre
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 889
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka