• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare haringenfantasi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 413
H

haringenfantasi

Köpt en fin tolksele, dels fick vi med själva selen + linor med handtag. Men dessutom är det ännu en lång lina med som jag inte fattar vart den ska sitta? Någon som vet?

Sv: tolksele

Jag fick också med den... tror man kan förlänga den andra med den eller nåt... Vi klippte den i 2 iaf o gjorde uppstallningslinor till stallgången hehehe

Har samma problem, köpte en till dottern i julklapp och vi har försökt att få ihop det.Den långa linan är ett frågetäcken,har sökt bilder på nätet men inte lyckas klura ut det

varför inte ta kontakt med försäljaren och fråga? :cool:

jo, det verkar som en förlängning el reserv kanske. Men det märks väl sen när vi tolkar om något fattas.

Vart köpte du den nånstans? Har letat efter tolksele men på H***s var den slut :cry: och jag har inte hittat nån annanstans..

den var köpt i en liten affär här i närheten (inte i skåne ;)) men börjes tror jag har en för runt 200.

Med vissa tolkselar får du med en töm så du kan tolka själv efter hästen. Du tömkör alltså hästen samtidigt som du tolkar.
// Linda

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
526
Senast: warg
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
546
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur