Tomas Erikssons - Hästens arbete på töm

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare rabarber2
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 5 216
R

rabarber2

Anders Erikssons - Hästens arbete på töm

Är den värd att köpa?

Ska börja variera ridningen med tömkörning på min häst, så behöver lite tips på vägen.

Någon som vet var man kan köpa den? Har kollat börjes, hööks, ridsportförbundet och tidningenridsport å inte hittat den..

Tack på förhand :bow:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Anders Erikssons - Hästens arbete på töm

Om du har sökt på Tomas Eriksson som författare så förstår jag att du inte hittat den, om du ist söker på Anders Eriksson så kanske det går bättre...;) Ridsportförbundet hade den för nån månad sedan iaf... Själv köper jag hans böcker och videosar via honom själv så jag vet inte riktigt var man skall leta... Men som sagt vad försök med Anders ist... ;)

du lyckades nog ha fönstret uppe väl länge innan du svarade ;) Som du ser ändrade jag till anders redan 17.55. Å självklart är det jag anders jag sökt på.

Hittar alla hans böcker utom just den på ridsportförbundet..

Ja jag hade det öppet länge... Brukar öppna upp alla fönster inom körningen på en gång i ny sida... Och sen gå emellan... Ok... Ja jag vet faktist inte var man får tag på den då...

Jag har träffat Tomas Eriksson personligen och gått på han clinniks...Han är otroligt duktig! :D

Sv: Tomas Erikssons - Hästens arbete på töm

Hm, varför står det fortfarande Tomas i rubriken? Hade Du inte ändrat till Anders. :confused: :confused: Fattar ingenting....hur kan det bli såå?

Jag köpte alla tre häftena när tömkörnings häftet fanns på ridsportförbundets sida :smirk: Undrar varför dom tagit bort den??
Tärrnsjö säljer den har jag sett, har inte Hööks den?? Dom har ju haft iaf. Mkt bra häften!!

/L

Hihi det är inte bara jag som blandat ihop Tomas med Anders :o :D
Jo rubriken går ju inte att ändra då får man göra ny tråd!

/L

*kl*

Är det någon som har köpt Anders nya DVD "Hästens arbete i töm" och kan berätta vad de tyckte om den?

Har köpt dvd´n gick in på anders-eriksson.se där finns en länk vidare till ett ställe som säljer hans matrial. Det gick väldigt snabbt från beställning till att jag fick paketet :bow::bump::bow:. Är inte så haj på att tömmköra så jag tyckte att det fanns intressanta delar. Tror att jag även "måste" köpa boken.

Någon som har förslag på om man ska satsa på att köpa boken eller DVD´n med samma namn? Eller finns det någon vits med att köpa båda???

Köpte DVD:n via tidningen Ridsports webbshop, har boken sen förut och jag måste säga att DVD:n är MKT mer användbar. Den är väldigt välgjord och jag blev mycket positivt överraskad av den, rek varmt.

Tack, då blir det till att önska DVD´n i julklapp då ;)

Jag köpte dvd:n för ett tag sedan, jag tyckte att den var väldigt bra! Jag har tömkört hästar regelbundet 3-4 dagar i veckan i 3 år snart så jag har kommit en bit, därför lärde jag min inte så mycket nytt i videon men det jag lärde mig var mycket värdefullt kan jag säga!

Det var bland annat tömhantering mm.

Annars var det väldigt mycket som jag fick bekräftat för mig genom videon vilket jag tyckte var bra också för vem vill göra fel??!? :o

Men jag rekomenderar videon starkt!

Jag köpte den på HÖÖKS och då fanns även hans bok.

Cavallus.se bokklubb har den

Fick den nyligen som månadsbok.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 347
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 015
Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 325
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 034

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka