Tömkörningsgjord från Hööks...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hästbiten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 044
Kan inte hålla med att chetakgjorden är värt sitt pris. Har använt en sån några gånger och jag vart förbannad. Den halkade runt på hästen samt att den gav skav. Nu har jag en gjord ifrån Tärnsjö och den sitter perfekt på mina hästar. Min åsikt är att grejorna ska hålla och det lönar sig att köpa kvalité.

Okej.. det var ju inte så bra. Verkar som att alla har olika åsikter om vad man ska för gjord. Men antagligen beror det väl på vad man har för häst oxå.
Ska köpa en "riktig" gjord senare, men just nu går det så mycket pengar till allt annat.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
577
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 311
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 889
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka