@Dressyrtjejen_97 Vad är vitsen med att nattvandra då?![]()
Det vet vi i ärlighetens namn inte heller
Men typ "utifall att". Fast ungdomarna verkar se oss som "några motionärer i röda jackor som är ute när alla andra är inne"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Dressyrtjejen_97 Vad är vitsen med att nattvandra då?![]()
Så ni har organiserad nattvandring trots att ingen dricker eller är utomhus efter kl 22? Låter rimligt.Det vet vi i ärlighetens namn inte heller![]()
Men typ "utifall att". Fast ungdomarna verkar se oss som "några motionärer i röda jackor som är ute när alla andra är inne"![]()
Det är väl jättebra till de gånger nåt händer, även om det överlag är lugnt.Så ni har organiserad nattvandring trots att ingen dricker eller är utomhus efter kl 22? Låter rimligt.
Ja absolut. Fantastiskt också att volontärer (som kan vara svåra att hålla igång i engagemang) fortsätter trots att de varje natt knatar runt på helt tomma gator.Det är väl jättebra till de gånger nåt händer, även om det överlag är lugnt.
Jag har inte varit någon ängel när det gäller det mesta inkl sprit... men det där är långt bortom vad jag och mina kompisar skulle ens ha funderat på att göra, det fanns inte ens på kartan. Bara att anmäla.
Det vet vi i ärlighetens namn inte heller![]()
Men typ "utifall att". Fast ungdomarna verkar se oss som "några motionärer i röda jackor som är ute när alla andra är inne"![]()
Nu har jag inte åkt tåg just till Danmark, men bokar man via SJ är biljetter personliga och ska styrkas med legitimation. (Att de nästan aldrig kollar är en annan femma..)Även om jag vet deras namn, uppger man ju inte namn då man köper en tågbiljett.
Men, jag ska absolut göra något. Igen, tack för alla svar, som givit mig lite råg i ryggen :-)