C

Colansmatte

Vilka här har en Tori?
Har haft en Tori?
Ridit en Tori?
Sett en Tori?

Jag vet att vi är 2-5 stycken som känner till rasen.
Är vi fler?
 
ehh. jag må vara lite dum nu men vad är Tori för en ras? :confused:liten? stor? nätt? tung? blev lite nyfiken :p
 
Jag går på nuntorps naturbruksgymnasie inriktning häst och där har vi en tori häst. Han heter Triton oach är efter Dispuut. Han går lätt a dressyr och hoppar 1,10. Han är ca 1,70 i mankhöjd och är en fux. Han är helt underbar att rida och alla gillar honom. ;)
 
Jag har varit på ridläger i Estland två gånger, Sassi, och ridit flera toris. De har varit allt från ädla ridhästar (e:Premium t ex) till mera "ardenner-light"-typen (e:Debaar) :). Den sistnämnda hoppade jag terrängbana med förra sommaren och hon var hur smidig som helst! :D
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: linlar1
·
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 427
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 412
  • Artikel
Hästnyheter För 23 år sedan köpte Therese Spjuth sin första American Saddlebred. Sedan dess har det successivt trillat in fler och idag har hon...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp