Tornerhästar från Globen -07

Zuzzi

Trådstartare
Gjorde en tråd på Gnägg men antar att ni här kan hjälpa mig lättare med vad dessa hästar heter? Från Globen 2007

28360440.jpg
 
Sv: Tornerhästar från Globen -07

oj, svarta i mitten ser ut att vara adam. Fuxen borde ja komma ihåg namnet på men det står still. Finns några gotläningar här som tittar in i bland på detta forumet så dom kanske kan hojta till =)
 
Sv: Tornerhästar från Globen -07

Ser ut att vara Theo (Silverkorset), Adam (Lyckans riddare) och möjligtvis Harry (Jordens och skogarnas riddare). Med reservation för att jag sett fel :p
 
Sv: Tornerhästar från Globen -07

Japp, det är han. Samma med Josef och Cadmio...
 
Sv: Tornerhästar från Globen -07

*kl*

Adam har tyvärr kilat vidare till trapalanda.

TS: Frågade min syrras man men han vågade inte (med undanflykt; det kan jag väl inte fråga, det får du göra) fråga vännerna där. Frågade på deras sida men har än så länge inte fått några svar.
 
Sv: Tornerhästar från Globen -07

Enklast är väl att skicka bilderna till Tornamentum och fråga dem direkt?

Fast SweetSelene sitter ju på "inside information" förstås... ;)
 
Sv: Tornerhästar från Globen -07

Vad hände med fd. "trissens" kuse? :( jag tyckte alltid att den var så fin :/

(och oj, meddelandet var egentligen till carat, men sweetselene kanske också vet...)
 
Sv: Tornerhästar från Globen -07

Vad hände med fd. "trissens" kuse? :( jag tyckte alltid att den var så fin :/

(och oj, meddelandet var egentligen till carat, men sweetselene kanske också vet...)

Ingen aning faktiskt. Frågade syrrans man men han har inte frågat/hört anledningen.
 

Liknande trådar

Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 668
Senast: JohannaB
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 229
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Milene
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
823
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp