JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
solenbakommolnet
Startdatum
Startdatum
21 Jun 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
709
Är det någon av er som har det?
Jag har en Torsion bomlös Endurance och älskar den sadeln. Var in på deras hemsida här om dagen och såg att det nu finns schabrak att köpa
Det jag funderar mest över är...Är schabraket längre än padden??? Dvs. ligger den längre bak på korset än equalizer-padden? Min lillis är så kort i ryggen så det är knappt att hon kan ha padden utan att den "stör".
Tacksam för era synpunkter. Såg dessutom att det går att få schabraket broderat
Har också en Endurance som jag älskar!
Släng iväg ett mail till Gert så kan han säkert fixa en bild på schabraket!
Utrustning
Jag skulle jättegärna vilja höra vad ni tror om den här situationen:
Tog en nordis på foder förra hösten. Han hade ridits i en bomlös...
2
3
Utrustning
snabb fråga, har en äldre passier sadel på sällskaps hästen som passar tillräckligt bra för det lilla hästen rids, (ligger ej i...
Hästvård
Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Utrustning
Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Är väl om man transporterar föl eller annan häst lös i transporten som det måste vara helt stängt(?) 🤔
Rosett
15 minuter sedan
Svar: 456
Visningar: 12 333
Allmänt
Ung kille
Relationer För att det är en underligt formulerad från någon som är 33.
Det låter mycket mer som en yngre tonåring.
escodobe
38 minuter sedan
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Kockade ihop en kyckling shawarma igår med kebabbröd från schysst käk och ris till för att ris liksom :D orimligt gott faktiskt.
bumpo
Idag kl 05:14
Svar: 1 146
Visningar: 55 470
Allmänt
Pass förvaring
Anläggning Jag har behövt det vid ett tillfälle utöver vaccination - veterinären ville skriva ut en typ av smärtlindring som innebär livstidskarens...
Liten
2 minuter sedan
Rehab för ryttare med häst
Hästmänniskan Håller verkligen med dig om tabletter/mediciner. I början tänkte jag "det går ändå", men det gjorde inte det. Nu går jag på konstant...
Fiorano
25 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Du FÅR visa i grimma. Det är bara hingstar som behöver träns. (gäller shetland, om någon från nån annan ras läser tråden)
ameo
Igår kl 23:12