Torv eller spån - Uppsala

krambanan

Trådstartare
Var kan man köpa billiga balar med spån eller torv i Uppsalatrakten? Kan man få det levererat till stallet? Hur mkt måste man köpa på en gång isåfall? Kostar leveransen något?

Har bara en liten sketen Fiesta (får väl in en max 2 balar åt gången). :angel: Men om det ligger nära så kan ju det funka också.

/Maria

Sv: Torv eller spån - Uppsala

Tjena tjejen.

Du kanske redan har fått tag i spån eller torv, men annars så vet jag att stallet tvärs över vägen från ditt stall sett, använder torv. Fråga dom- samt andra stall som använder det.

Ullis

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck... 18 19 20
Svar
384
· Visningar
28 937
Senast: ptr
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 864
Senast: Juli0a
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 684
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
3 200
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Pass förvaring