JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Torvald - ny stjärna hos Svanstedt
Bukefalos 30 år!
(ATG)
En mycket intressant häst vintertränar för fullt hos Åke Svanstedt.
Det är Torvald Palema som kan vara Axevalla-tränarens nya stjärna.
- Jag hoppas att han kan växa in i eliten, säger Svanstedt.
http://www.atg.se/index.jsp?newsId=1.717
Moderator
Hur gör folk för att trivas i en långvarig relation?
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
Startad av _Taggis_
8 Jun 2019
Svar: 287
Visningar: 44 848
Allmänt
Rätt inställning?
Dagbok Oj va många dagar sen jag skrev sist. Finner ingen riktig ro att skriva på telefonen eller plattan som när jag sitter vid en dator...
Startad av Anna-KarinO
14 Nov 2016
Svar: 0
Visningar: 400
Dagbok
Svanstedts stjärna utan svagheter
Hästnyheter Åke Svanstedt har tränat stjärnhästarna Zoogin, Gidde Palema och Torvald Palema. Gidde och Torvald vann Elitloppet medan Zoogin tog två...
Startad av Gunnar
26 Maj 2013
Visningar: 712
Hästnyheter
Ridlektion och ridskola
Dagbok Det är en sak som jag tycker är väldigt fascinerande med ridningen nu! Det är ju så att min skadade arm fortfarande är väldigt svag och...
Startad av cassiopeja
17 Feb 2017
Visningar: 627
Dagbok
Valp, tips och råd
Övr. Hund Tycker på sin beskrivning inte att du ska ha dåligt samvete, men är väl ändå rimligt att svara henne ungefär det du förslår i slutet :)
Ceta
44 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 882
Hund
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
Idag kl 09:29
Svar: 537
Visningar: 37 532
Hund
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
12 minuter sedan
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 837
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44