Totalt 100 meddelanden

X

Xeline

står det att jag har i min inbox, fast det är inte sant. Jag har städat som aldrig förr.

Vad gör nu då ?
 
Sv: Totalt 100 meddelanden

mandalaki skrev:
Har du rensat skickade också?


Alltså det där är ju liiiiiiite jobbigt... Jag som trodde att jag inte hade NÅGRA sparade skickade meddelanden, för det hade jag inte innan sista forumändringen, hade måååååååååååånga, typ ända tillbaka till 2001, i den foldern...

Var har dessa varit under tiden? Till vilken nytta?

Man kan ju nästan bli lite paranoid med tanke på alla gamla synder de beskriver man trodde var utsuddade :D :angel:
 
Sv: Totalt 100 meddelanden

Spara hem dom som textfil. Alternativet finns i rullgardinsmenyn nere till höger ;)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har gett vår katt Mjau våtfoder då hon fick det från förra ägaren, men hon tycker inte om det - förutom lamm i paté som hon verkar...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: cherie
·
Trädgård & Växter Vi har en hagtornshäck som har dragit mot det omedgörliga. Vi står nu inför att ta ner den rejält. Tror ni att det kan fungera och få en...
Svar
8
· Visningar
367
Senast: monster1
·
IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
532
Senast: tgd
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp