Totoro säger hej!

En till tassbild för att den förra såg ut som det var perspektivet som gjorde att de såg stora ut. Det är inte perspektivet...

Visa bifogad fil 18748

Själva Totoro är rätt liten dock, ca 8 kg vid sista vägningen.
(Och nej jag skäms inte för att vara valpbesatt, det är ett naturligt och oundvikligt stadium att ta sig igenom. :D)

Hur var det nu, vackra blommor har stora blad... ;) :love:

En till tassbild för att den förra såg ut som det var perspektivet som gjorde att de såg stora ut. Det är inte perspektivet...

Visa bifogad fil 18748

(Och nej jag skäms inte för att vara valpbesatt, det är ett naturligt och oundvikligt stadium att ta sig igenom. :D)
Så härligt att du får vara valpbesatt ett tag <3

Visa bifogad fil 18748

:D Valpbesatthet är helt naturligt! Jag terrar stackars uppfödaren med bilder och uppdateringar. :rofl: Du får väl komma in i valptråden om du känner dig ensam i din besatthet!

Visa bifogad fil 18748

Väntar bara på färgen på bajset nu! :turd::D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Annat
·
Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 554
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 794
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V