Lager

Trådstartare
Så himla vackra de är... Jag vet att man inte år ha dem som husdjur i Sverige, men jag kan ändå beundra deras tjusiga näbbar! :love:

Hur är det med exotiska djur bland Buke-folket? Vad bor det mer ute i stugorna - någon som vill dela med sig med något ovanligt husdjurs vardag?

 
Tack och lov får man inte ha vilda djur som husdjur, enligt lag. Om man ska ha något exotiskt djur krävs många och komplicerade tillstånd och det hoppas jag att få utnyttjar.

Men vackra är de.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 950
Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 542
Senast: Fruentimber
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
430
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 858
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp