Tråd för random bilder med roliga texter IV

Colin Firth
1706706757333.jpeg
 
Den här delades i en FB-grupp för utlandssvenskar som jag är med i. Personen i fråga jobbar som lärare men är sjukskriven för tillfället och hade fått det här kortet hemskickat av en av sina elever. Mottagaren uppskattade förvisso gesten men kunde inte låta bli att tycka att "Rest in peace" (gånger två, dessutom!) och bilden på en kista kändes en smula överdramatisk för någon som är sjukskriven för ryggskott 😂

423249150_10161093707652179_6057579875966260774_n.jpg
 
Den här delades i en FB-grupp för utlandssvenskar som jag är med i. Personen i fråga jobbar som lärare men är sjukskriven för tillfället och hade fått det här kortet hemskickat av en av sina elever. Mottagaren uppskattade förvisso gesten men kunde inte låta bli att tycka att "Rest in peace" (gånger två, dessutom!) och bilden på en kista kändes en smula överdramatisk för någon som är sjukskriven för ryggskott 😂

Visa bifogad fil 137989

Åh, men det var ju inte peace utan peas(e)... en ny variant på vetekudde kanske? Med torkade ärtor istället? :angel:


Edit: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Den här delades i en FB-grupp för utlandssvenskar som jag är med i. Personen i fråga jobbar som lärare men är sjukskriven för tillfället och hade fått det här kortet hemskickat av en av sina elever. Mottagaren uppskattade förvisso gesten men kunde inte låta bli att tycka att "Rest in peace" (gånger två, dessutom!) och bilden på en kista kändes en smula överdramatisk för någon som är sjukskriven för ryggskott 😂

Visa bifogad fil 137989
Nu läser jag väl iof ofta snabbt och slarvigt, men är det bara jag som läser "Lots of herpes" på sista sidan? 😅 🙈🙈
 

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
289
Senast: Rosett
·
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
353
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
62 63 64
Svar
1 265
· Visningar
48 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp