Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
den här dagen känns bara blä..
Ont i halsen
dubbla budskap? eller så fattar jag bara inte
trött som en gnu
vill helst bara dra täcket över huvudet och vakna en annan dag..
 
Jag är sjukskriven till 30.e. Sen ska jag påanmäla mig till AF igen. Ska jag ringa numret man ringer när AF inte är öppet den 1 maj eller ska jag gå dit måndag 4.e?
 
Ja, han har levt som han velat hela livet ändå tror jag :)

Åker hem idag...vet att pappa är ok i alla fall och själv behöver jag nog Jam-terapi ikväll så det blir nog bäst :) (och med denna instruktör behöver jag inte oroa mig för scenen i alla fall :rofl: :D OM nu inte de också gått ihop mot mig...:eek:
 
Den när biljettkontrollanten inte ens ber om intyg när det stod pensionär på MIN biljett! :rage:
Jag är ju inte ens gråhårig än! !! :nailbiting: #gammal
Och ja, jag får åka som pensionär...bara det liksom!
 
Jag är sjukskriven till 30.e. Sen ska jag påanmäla mig till AF igen. Ska jag ringa numret man ringer när AF inte är öppet den 1 maj eller ska jag gå dit måndag 4.e?
Jag hade ringt den 1a, för säkerhets skull. Eller kan man inte påanmäla sig via nätet?
 
Jag är sjukskriven till 30.e. Sen ska jag påanmäla mig till AF igen. Ska jag ringa numret man ringer när AF inte är öppet den 1 maj eller ska jag gå dit måndag 4.e?


Ring! Chansa inte! För bövelen! Så du inte på nåt sätt dom räknat ut det bra på, förlorar nån ersättning mellan 1:e och 4:e.

Eller så ringer du redan imorron och kollar upp vad det är för regler som gäller :)
 
Ja det är lite så jag känner. Finns ju ett nr man ska ringa när det är stängt.
Vet inte om man kan påanmäla på nätet?
Hinner ju iofs ringa och fråga före.
När den 1 är en helgdag kan man ta nästa vardag och anmäla sig.
Det står på deras hemsida :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
Svar
13
· Visningar
531
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 895
Senast: farin
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 940
Ekonomi & Juridik Någon som vet var jag kan hitta en lista över transportörer som kör inom Sverige? Jag ska flytta hästarna i sommar rätt många mil, 75 -...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp