Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visade sig att jag behövde glädjen och energin från igår (och den lugna sömnen de förde med sig) för att ta mig igenom den här dagen som inte riiiiiiiktigt blev som det var tänkt :(
 
Alltså FK! Politikerna borde verkligen lägga krut på att få det att fungera och att det blir mer respekt och förståelse för människan. Jag har pengar, jag får ta sparpengar för att betala hyran i slutet av månaden. Men dom som inte har! Hur tänker dom när besluten dröjer i oändlighet. Jag hade inte klarat mig denna månaden om jag inte hade haft sparpengar. Jag blir faktiskt förbannad!
 
Blä blä.
Hudlös igen, frågan är om jag kan stå på benen till semestern eller vad jag ska göra.

Börjar bli ohållbart :cry:
 
Hudlös?

VV: Väntar på akut skjuts upp till pappa, den här dagen (alt. imorgon) kommer sluta med ännu ett dödsfall... :(
Förvisso är personen sjuk och har varit "skruttig" senaste åren, och har nått en ålder av 96 år...men ändå... det är alltid tragiskt när det händer, och speciellt under en period som redan är jobbig p.g.a. mamma :(
 
Hudlös?

VV: Väntar på akut skjuts upp till pappa, den här dagen (alt. imorgon) kommer sluta med ännu ett dödsfall... :(
Förvisso är personen sjuk och har varit "skruttig" senaste åren, och har nått en ålder av 96 år...men ändå... det är alltid tragiskt när det händer, och speciellt under en period som redan är jobbig p.g.a. mamma :(
Men åh, en massa kramar mims.
 
Hudlös?

VV: Väntar på akut skjuts upp till pappa, den här dagen (alt. imorgon) kommer sluta med ännu ett dödsfall... :(
Förvisso är personen sjuk och har varit "skruttig" senaste åren, och har nått en ålder av 96 år...men ändå... det är alltid tragiskt när det händer, och speciellt under en period som redan är jobbig p.g.a. mamma :(

Kram på dig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
533
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
961
Senast: lil-sis
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 370
Senast: Bison
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp