Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
vv.. Klurar..snarare grubblar på framtiden.. jobb, boende, barn (? :eek: kan vi, bör vi, ska vi, KAN VI? ), djur, tanthunden är gammal..jättegammal.., tankarna snurrar snabbare än jag hinner med..
 
Sitter i bilen. Kört 10 mil för att få ett till par inlägg och ngt typ av träningsskydd/stöd till foten. Är dock en timme tidig.
 
Varit och lämnat blodprov. Kvinnan som stack mig sa: "de är nyfikna, hör du". :laugh: (Många prov, 4-5 rör).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
3 774
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 718
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Någon som vet var jag kan hitta en lista över transportörer som kör inom Sverige? Jag ska flytta hästarna i sommar rätt många mil, 75 -...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Oknytt
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
556

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp