Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
She got a body like an hourglass
But I can give it to you all the time
She got a booty like a Cadillac
But I can send you into overdrive
See anybody could be bad to you
You need a good girl to blow your mind

Bang bang into the room (I know you want it)
Bang bang all over you (I'll let you have it)
*gastar*
 
Cyklat 45 min. 18.4 km. Foten kändes bra men däremot slet jag med orken. Solen låg på fönstret och jag hade nog inte tillräckligt med näring på lager. Men fy vad jag slet.
Ska passera AF sen för jag vågar inte chansa.
 
Efter att ha blivit hänvisad till avtalsansvarig så är svaret fortfarande "därför".

Ibland blir jag trött på min arbetsgivare.
 
Jag och min kära torsdagsdejt var definitivt semlor i vårt förra liv! :D
kom vi fram till två timmar efter att vi började prata om "Drop dead diva" :D
 
Jag blir galen! Jag fick en faktura från Klarna förra veckan. Via mail. Jag lät den ligga kvar i inboxen för att inte glömma den. Efter ett tag kan det hända att man inte ser den i iphonen men loggar man in på datorn ligger det alltid kvar. Men nu är den borta! Helt borta!
 
Den ligger inte i borttaget mappen? Jag lyckades lägga ett viktigt mejl där, sen så tömde jag den mappen. Kände mig så smart då. :banghead:
Det går att återskapa mail som man lagt där och sen tömt mappen...tror jag gjort det en gång eller två. Det är inte alla som kommer tillbaka då men de hämtar så många som möjligt. Länk finns längst ner i Borttaget-mappen.
 
Det går att återskapa mail som man lagt där och sen tömt mappen...tror jag gjort det en gång eller två. Det är inte alla som kommer tillbaka då men de hämtar så många som möjligt. Länk finns längst ner i Borttaget-mappen.
Det visste jag inte! Jag fick mejla till den som skickat mejlet, kändes så där eftersom det var inför en jobbintervjuv. :o
 
Haft huvudvärk på grund av sömnbrist i en vecka snart.
Dags att få ordning på sömnen..
Nu dricka kaffe sen in och handla.
Måste pumpa cykeln så man kan börja cykla in :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
Svar
13
· Visningar
530
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 887
Senast: farin
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 939
Ekonomi & Juridik Någon som vet var jag kan hitta en lista över transportörer som kör inom Sverige? Jag ska flytta hästarna i sommar rätt många mil, 75 -...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp