Tråd för värdelöst vetande - Del 36

När katten äntligen blir tyst ett tag sätter de djävla måsarna igång så katten börjar om... jag känner mig lätt mordisk inatt...
 
Har satt ut min ene ponny på annons och fått ett lovande svar :) Så hon ska nog komma och titta, och bara att få komma och titta - DÅ
har man lyckats komma förbi min tuffaste sållning ;) Är så kräsen att jag nästan skäms! :)
 
Solen skiner, utekaninerna äter gräs för fulla muggar, jag dricker kaffe och ska snart gå ut och börja klippa gräs.
får bli hur geggigt det vill haha.
Imorgon börjas staketet äntligen sättas upp. KOmmer få en lycklig hund sen. Nästa år ska jag hägna in lite mer av tomten
 
Jag är inte gjord för någon form av krav. Jag vill bara vara.

Känner igen det där.


VV - jag är fet!!!! Nu har jag lyckats med konststycket att inte komma i mina stora kläder ens längre. Ni vet, dom där löst sittande tröjorna man kan ha (dom jag gillar bäst) och jag har ett par fettojeans och nu spänner dom och är obekväma.

Det lustiga är att jag tycker inte att jag ser så tjock ut som jag känner mig, när jag kollar mig i spegeln. Men jag är det, för tillochmed mina gummistövlar nyps när jag klämmer ner mig i dom :turd: och mitt gäng jackor som jag brukar kunna tjocktröja under, kan jag inte ens dra igen dragkedjan på längre.
 
Bara själva atmosfären på ett gym är speciellt och får en att känna sig som hemma, och konstant babbel är aldrig fel det heller :)
Inte centralbadet :eek: där var vidrigt...men på "mitt" gym är det fantastiskt :love:
Nej jag vet, jag kan prata oavbrutet om ingen hindrar mig...fast nu finns ju hon som faktiskt får mig att lyssna också...det är inte många som lyckas med det :D
 
Känner igen det där.


VV - jag är fet!!!! Nu har jag lyckats med konststycket att inte komma i mina stora kläder ens längre. Ni vet, dom där löst sittande tröjorna man kan ha (dom jag gillar bäst) och jag har ett par fettojeans och nu spänner dom och är obekväma.

Det lustiga är att jag tycker inte att jag ser så tjock ut som jag känner mig, när jag kollar mig i spegeln. Men jag är det, för tillochmed mina gummistövlar nyps när jag klämmer ner mig i dom :turd: och mitt gäng jackor som jag brukar kunna tjocktröja under, kan jag inte ens dra igen dragkedjan på längre.
Jag är också fet! Sommarfet! Kommer bli hårt liv att skärpa till sig när semestern är slut.
 
Jag är också fet! Sommarfet! Kommer bli hårt liv att skärpa till sig när semestern är slut.
Det är ju det där... men så sett så är det lugnt, även om jag har 14 kilo plus att bita tag i (sen april). Och dessa har jag helt och hållet knaprat på mig alldeles själv. Med sjukdomsbild i bakgrunden förstås som gör att detta sker. Men jag vet att jag går ner det. Blir tufft som fan bara innan man vant sig, men det är lugnt, I can handle it.

"Jag går i däck
Men jag går upp igen
För jag är hårdast ibland hårda män
Jag är helt väck
Men jag går upp igen
För jag är hårdast ibland hårda män"

:D

Jepp. Bara losers ger upp :up:
 
Det är ju det där... men så sett så är det lugnt, även om jag har 14 kilo plus att bita tag i (sen april). Och dessa har jag helt och hållet knaprat på mig alldeles själv. Med sjukdomsbild i bakgrunden förstås som gör att detta sker. Men jag vet att jag går ner det. Blir tufft som fan bara innan man vant sig, men det är lugnt, I can handle it.

"Jag går i däck
Men jag går upp igen
För jag är hårdast ibland hårda män
Jag är helt väck
Men jag går upp igen
För jag är hårdast ibland hårda män"

:D

Jepp. Bara losers ger upp :up:

Jag kommer klättra på väggarna i början det vet jag. Och pga min fot kan jag inte träna hårt.
Men jag har bara mig själv att skylla och jag brukar tänka på dom som har väldigt mycket att gå ner.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: 95johsv
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
11 539
Senast: Glimra
·
Samhälle Hittade ingen klimattråd som inte är urgammal. Tänkte först lägga den under svensk politik men det är ett tillräckligt viktigt ämne för...
Svar
0
· Visningar
52
Senast: MJLee
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 917
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp