Tråd för värdelöst vetande - Del 36

... Och än en gång har jag så ont att jag knappt kommer ur sängen :rofl:
Men nu är jag i alla fall hemma igen, efter två månader! :bump:
 
Hahahaha... Du verkar ju vara här lika mycket? Eller vad är så viktigt att du måste se ett eventuellt svar direkt?
Jag misstänker att du egentligen bara vill få bekräftat att du inte kan kontakta mig på fb.
Sen gammalt alltså, och jag ser ingen anledning att häva blockeringen för att du ska få möjlighet att skicka ett meddelande där, liksom.
Det enda var att få stopp på diskussionen i tråden.
Borde väl ge mer att skriva ett pm och lätta på hjärtat ordentligt, tänkte jag.
Och det är du som sagt välkommen att göra.
Men det kanske ger mer att säga det öppet...vad vet jag.

Lätta på hjärtat?? Skojar du nu eller?? Du skriver ju att jag ska skriva till dig för att DU är nyfiken.... Jösses...
 
Börjar bli lite irriterad på att jag den senaste veckan börjat få ont i ryggen. Det kommer smygande lite då och då. Har börjat vakna tidigt i ottan av att det är obekvämt i ryggen oavsett hur jag ligger i sängen. Det gör inte direkt ont när jag vaknar, men det är samma typ av lätta obehag som när man legat i samma ställning för länge. Dock avhjälps det inte av att jag byter ställning. Just nu har jag också lätt värk i ryggen trots att jag sitter som jag alltid brukar och byter sittställning precis som jag brukar.

Jäkla mög...
 
Lätta på hjärtat?? Skojar du nu eller?? Du skriver ju att jag ska skriva till dig för att DU är nyfiken.... Jösses...
Hahahaha. Du svarade på ett antikt inlägg :D
Självklart skojar jag.
Jag är inte ett dugg intresserad av att veta vad du tycker/tänker/vet om mig, fick bara en känsla då av att du hade ett behov av att tala om det för mig och tänkte att det gör sig bättre på pm. :)
Ska du dra upp det igen alltså, eller varför svarar du på detta nu?
 
Hahahaha. Du svarade på ett antikt inlägg :D
Självklart skojar jag.
Jag är inte ett dugg intresserad av att veta vad du tycker/tänker/vet om mig, fick bara en känsla då av att du hade ett behov av att tala om det för mig och tänkte att det gör sig bättre på pm. :)
Ska du dra upp det igen alltså, eller varför svarar du på detta nu?
Kan det bero på att jag såg ditt svar nu kanske.
 
Jag tycker det är dumt att det är så ljust kvällstid numera, jag får svårt att varva ner och sova. :( Skulle behöva en mörkläggningsgardin men fönstret sitter lite konstigt i ett hörn så det är svårt med fästena.
 
Jag tycker det är dumt att det är så ljust kvällstid numera, jag får svårt att varva ner och sova. :( Skulle behöva en mörkläggningsgardin men fönstret sitter lite konstigt i ett hörn så det är svårt med fästena.
Funkar det inte med tjockare gardiner? Eller kan du inte ha något sånt alls?
Annars kanske du kan höra med hyresvärden och se om de har något förslag?
Misstänker att sån "sovmask" inte fungerar?
 
Funkar det inte med tjockare gardiner? Eller kan du inte ha något sånt alls?
Annars kanske du kan höra med hyresvärden och se om de har något förslag?
Misstänker att sån "sovmask" inte fungerar?
Har en sovmask men den funkar ju bara när jag ska sova, behöver mörklägga vid 18-19 så hjärnan fattar att det är kväll.
Gardinstången jag har har inga returer så det sipprar in ljus på sidorna och därför funkar inte tjockare gardiner heller ...
... och hyresvärden bryr sig knappast men tack för tipsen. :heart
Har en vän på facebook/fd arbetskamrat som är sömmerska (åker hem t folk o mäter o syr sen gardiner o annat) men hon verkar rätt fullbokad så vet inte om jag ska fråga henne.
 
I går dammsög jag lite, fick ont såklart så får dammsuga resten lite i taget. I dag har jag varit på en promenad till ett COOP och handlat. Det kändes skönt att få lite sol också.

*försöker hålla liv i tråden* :wtf:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: 95johsv
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
6 621
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 181
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp