Bukefalos 28 år!

Trådar som spårlöst försvinner

Merope

Trådstartare
Jag har flera gånger upptäckt att trådar jag skapat försvunnit spårlöst någon timme efter att de blivit skapade, trots att de inte bryter mot några regler. De har aldrig innehållit någon reklam, fått svar med annonser eller varit personangrepp, det har bara rört sig om allt från ekonomifrågor till nya snacktrådar när de gamla föregångarna blivit låsta på grund av får många inlägg. Vad beror det här på och är det någon annan som haft liknande problem?
 
Sv: Trådar som spårlöst försvinner

PMa moderatorn som är ansvarig för forumet där du postade tråden :)







/ricca - moderator på western, körning och distans
 
Sv: Trådar som spårlöst försvinner

Nån regel verkar de ju bryta emot. Det finns fler regler än de du räknar upp ju.
 
Sv: Trådar som spårlöst försvinner

*KL

En fråga, rensas det oftare bland trådar i vissa forum än andra? Hade en gammal (men inte uråldrig tråd, högst ett år) på gnägg som jag nu kom att tänka på, men inte kan hitta någonstans, och då finns det äldre trådar (i andra forum) kvar på min statistik.
 
Sv: Trådar som spårlöst försvinner

*KL

En fråga, rensas det oftare bland trådar i vissa forum än andra? Hade en gammal (men inte uråldrig tråd, högst ett år) på gnägg som jag nu kom att tänka på, men inte kan hitta någonstans, och då finns det äldre trådar (i andra forum) kvar på min statistik.

Vissa forum så äldre inlägg försvinner, när det kommit tillräckligt många nya. T ex senior är så. Det är för det är så mycket trådar/inlägg där, så det skulle ta så extremt mycket plats annars som jag fattat det. Skulle kunna tro gnägg är ett sånt forum som inlägg automatiskt försvinner när de blivit gamla nog.
 
Sv: Trådar som spårlöst försvinner

Tack för svar :) Då kan man kanske anta att det är det som har hänt, eftersom trådarna inte bröt mot några regler, eller hade fått över 2000 inlägg.
 
Sv: Trådar som spårlöst försvinner

Åldersforumen (Senior, Ungdom) samt Gnägg har av tradition rensats då de långt tillbaka ingick i en forumkategori som bl a kallades Chatt-forum. Dvs trådar i dessa forum som inte fått några svar på länge har togs bort.
Jag har funderat på om detta fortfarande är lämpligt och kommer troligen ändra detta framöver.
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 807
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 057
Senast: nullo-modo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 307
Senast: cirkus
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp