Tradera fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare quint
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 869
Sv: Tradera fynd

kl

Jag har fyndat ett Morris & Nolan kandar för 350:- inkl frakt :eek: Gold Collection med tyglar, bett och allt.

Säljaren hade nog ingen aning om vad hon sålde för hon hade inte angett märket i annonsen eller tagit bild så att märkningen syntes. Hade fö tagit en rätt dålig bild. Jag gillade färgen och att nosgrimman var bred så jag bjöd utan att veta att det var ett M&N. Fick en trevlig överraskning när det kom hem :D

Sålde det senare för 1500:- plus att betten såldes för sig för 150:- så det kan man kalla bra affär.

Har i övrigt köpt sadlar som jag sedan sålt vidare dyrare. Fyndat ridskor, jackor och benskydd.

Har sålt en massa, både "skräp" (som man inte fattar att folk vill betala för och absolut inte de summor som kan bli ibland) och riktiga grejor. Även nya och fått över inköpspris för det mesta... Tradera är ett mystiskt ställe :rofl:

hehe jo det var en bra förtjänst om vi säger som så...satt fint i fickan ;)
jag budar då och då på tradera, är det ngt jag behöver så kollar jag alltid ´på tradera ifall man kan fynda det där istället, har fyndat flertalet fleecetäcken, schabrak, kandarnosgrimma med gelé i, träns, bett, benskydd m.m. Ska jag göra mig av med ngt så lägger jag ut det på tradera, som t.ex det bruna tränset, som jag vet var eftertraktat....:D;)

Jag har både fyndat och sålt på Tradera. Mitt bästa fynd var nog ett helt nytt Horseware Newmarket täcke som kostade ca 400 kr, superfint! Jag köpte även ett Horseware Rhino Rug för ca 450 kr också det helt nytt. D v s två nya kvalitetstäcken till under halva priset :)

Mina saker som jag har sålt har varit sådana som inte längre passar nuvarande häst i storleken eller som jag inte använder. Kul att de hamnar i nya händer och att jag får några kronor i ersättning för dem = frigör utrymme hemma! Jag gillar Tradera :love:

Jag köpte ett rhino wug för ca 700:- nytt,

Fast på ebay fick jag idag hem ett rambo fleecetäcke med hals nytt inkl frakt från england för 250:- :banana:

tror jag har ett likadant träns som ditt. fast mitt fyndades i falsterbo för en hundring:D

I knoooow!! :eek: Först tyckte jag att det var lite snopet när jag fick reda på att de hade sålts så billigt (men jag betalade bara runt 300 kr för mitt. Kunde ha varit värre). Men sedan insåg jag att jag faktiskt hade kunnat vara beredd att betala ännu mer bara för att få ett sådant eftersom jag själv missade dem i Falsterbo. Så även om jag hade vetat om det innan jag budade så hade jag fortfarande budat.
Men visst, hundra kronor hade inte varit fel!

Hmm.. undrar hur mycket man hade kunnat få för sitt träns.. retar mej att jag inte köpte 2 när jag var där ^^

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 565
Senast: DarkInNight
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 939
Senast: Görel
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
220
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka