Då håller vi tummarna för kommande!Aha, ja det är första blomman.Då väntar jag och ser om kommande blommor kanske blir bättre!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då håller vi tummarna för kommande!Aha, ja det är första blomman.Då väntar jag och ser om kommande blommor kanske blir bättre!
![]()
Förra året fick jag lagom mycket, i år har jag 1 dillkvistDill är svårt läste jag nånstans. Gissa vem som har dull till ett halvt kompani, som dessutom inte gillar dill?![]()
Orättvist!Förra året fick jag lagom mycket, i år har jag 1 dillkvist![]()
Här är dillen 5 cm hög. Det är som hos guldklocka någon äter min Dill.... det gör även någon på squashen inte en enda på 3 år. I år har jag 4 plantor...Dill är svårt läste jag nånstans. Gissa vem som har dull till ett halvt kompani, som dessutom inte gillar dill?![]()
Jag testade att så zinnior i år och blev väldigt förtjust i dem - väldigt lätta och tacksamma, underbara glada färger och fina blommor!Var för övrigt på ett trädgårdscafe igår. Galet mycket fina blommor!
Visa bifogad fil 188959
Nästa år ska jag ha ett blomsterland.
Så fintVar för övrigt på ett trädgårdscafe igår. Galet mycket fina blommor!
Visa bifogad fil 188959
Nästa år ska jag ha ett blomsterland.
Hiva liljan är väl ledsamt. Ge bort eller sätt i en utkant i trädgården.Jag funderar lite.
Vi har en rondell framför huset. Där växer trädgårdslilja och silverarv lite malplacerat. Rätt fult faktiskt.
På våren kommer lite tulpaner och en binge med påskliljor ur gräset.
Funderar på att gräva upp trädgårdliljan och silverarven idag. Flytta silverarven till min rabatt. Liljan kanske jag hivar.
Vill ha en lättskött rondell med enbart ett träd i mitten. Funderar på japansk körsbär eller en rönn.
Och jag har, för en gångs skull, lyckats med dill i år. Har hur mycket som helst.Här är dillen 5 cm hög. Det är som hos guldklocka någon äter min Dill.... det gör även någon på squashen inte en enda på 3 år. I år har jag 4 plantor...