Bukefalos 28 år!

Trädgårdsspel

Modig_Korn

Trådstartare
Upptäckte ett spel igår som jag själv blivit fäst vid. När man börjar spela får man en trädgård, den är ganska igenvuxen och har mycket sten och stubbar i sig men en stor odlingsyta ändå. Man får några frön som man planterar och vattnar. Sen är det bara att vänta. Från en planta morötter får man 3-4 nya morötter. Och morötterna kan man använda för att odla fram nya plantor. Kanske inte så realistiskt men ganska kul ändå. Man odlar och säljer på marknaden och får pengar som man kan använda för att rensa bort ogräset och bråten från trädgårdslandet. Eller köpa utsmyckningar för. Lite kul tidsfördriv är det allt. Går att finna här http://molehillempire.com
 
Sv: Trädgårdsspel

Vilken server är du på?? Ska pröva , dehär blir allt spännande
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 233
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 647
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Det är med spänning jag ser fram emot trädgårdssäsongen 2023. Jag hoppas så att mina valnötsplantor överlever vintern. Här om dagen var...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Wille
·
Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 606
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp