Bukefalos 28 år!

Träna hoppning på datorn!

Sv: Träna hoppning på datorn!

haha, jag har också hittat det där spelet! :D älskar ljudet, så härligt :)
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

jag tycker hästen ser ut att halta rejält efter sista hindret ;)
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

det reagerade jag också på :D

men usch vad beroendeframkallande det var!
kom till fjärde nivån, men då fick jag ont i fingrarna.. får fortsätta imorgon :)

och det var riktigt mumma för en med hoppabstinens som undertecknad!
sitter och spänner mig och "hoppar" med över hindren... :rofl:
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

haha nån mer än jag som lyckas hoppa utanför staketet och jag kan inte ta mej in igen:o
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

Tredje banan är ju omöjlig.. :devil: Hur har människor kunnat göra den på ca 20 sek?? Otroligt.. Men ett kul spel!
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

:eek: oh no.. jag har en känsla av att jag kommer att bli sittandes här hela natten:rofl:

edit: det verkar inte som att den vill fungera på min dator ju.. får bara ett rött kryss i hörnet:( iof kanske lika bra :rofl:
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

Hur mycket jag än försökte lyckades jag inte ta mig över staketet tyvärr. :rofl:
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

20 sekunder låter väldigt lite för tredje banan...

försökte göra första banan med omhoppningssvängar och vända i luften o hela kitet, men hamnar ändå på typ 31 sekunder... känns somom det måste bero på datorn (om det går fort på end el datorer?) och andra saker.. kan man fuska tror ni? :D
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

Åh jag trodde det var ett nytt spel. Det där är ju inte ens svårt. :mad:
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

tala för dig själv du! :mad: ;)

Iofs, när man hållt på ett tag blir det ganska lätt, men jag hade svårt med avsprångspunkterna och att trycka på hoppknappen igen i kombinationerna.. man får ju i princip ladda om medan man är kvar i luften... simultankapaciteten är ungefär i nivå med en mans, tror jag tyvärr... :angel: :D
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

Tredje banan är OMÖJLIG. Ni som klarar den måste fuska eller nåt, jag tar mig för sören inte runt banan utan att riva minst varannat hinder! :eek:
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

Skitkul spel! Lyckades äntligen klara alla nivåerna efter två veckor :angel: :D
 
Sv: Träna hoppning på datorn!

Jag klarade tredje banan på 50 sekunder!! :eek:
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 926
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 606
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 536
Träning Hej! Har en häst som blir väldigt het vid hoppning. Han brukar vara lugn i början av hopp-passen, men i något skede blir han alltid...
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp