Träna med stesolid

Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr.
Så nu är jag världens bov som tränar med droger i kroppen..
Är det så?
Borde gymmet kastat ut mig?
Det starkaste jag har hemma är ev paraflexen eller Alvedon då..
Får jag alltså inte träna med stesolid i kroppen utan då bör jag se mig som droganvändare?
Självklart kan du träna! Jag blev rätt ställd när jag såg att någon ifrågasatt det. Mkt märkligt!

Det är väl en helt annan sak att olagligt dopa sig eller att man vid vissa skador inte bör träna och då inte ta smärtstillande för att träna osunt.

En kiropraktor och sjukgymnast jag gick till hade mottagning en trappa upp från gym. En gång kom det upp en kille som var anabola-stor och hade lyckats slita av ena bröstmuskeln under ett pass på anabola och mycket starka smärtstillande. Han undrade om kiropraktorn/sjukgymnasten kunde ”fixa det som var fel så han kunde träna klart”. Han var så full av allt han stoppade i sig och adrenalin etc att han inte fattade eller kände att muskeln ju var helt paj och han behövde läkare asap.
Såna personer kan man väl skicka iväg från ett gym.
Men en vanlig människa som tar medicin läkare administrerat/förskrivit och tränar lite normalt är ju något HELT annat.
Klart du inte är missbrukare eller inte bör träna!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 411
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 919
Senast: Badger
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 995
Senast: mars
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 771
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp