Träna rumsrenhet på valp

Sv: Träna rumsrenhet på valp

Ang. rumsrenheten.
Det kan ta tid genom att hon bott i hundgård. Jag har en hund som jag hämtade när hon var unghund, hon både kissade inne och sket på golvet länge. Det var hon van från hundboxarna och för henne var det nog inget märkvärdigt att göra inne. Skiten åt hon upp om hon hann :crazy:

Idag är hon snart fyra och är helt rumsren, skulle aldrig komma på tanken att göra inne, men skiten kan hon äta upp än i dag om man inte "passar" henne.
 
Sv: Träna rumsrenhet på valp

Tack för tipsen. Ska köpa enskilda korvar och testa om hon tål det. Har kollat på fodret Orijen och ska ta och beställa hem det till henne också.
 

Liknande trådar

Hästvård Kommer ut till stallet och hittar min häst med jätte svullna ben på alla fyra, tänk lite lymfangit. Ingen temp, äter ok om än lite...
Svar
18
· Visningar
2 271
Senast: super
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 752
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min hund tycker att promenader när det är blött ute är jättetråkigt. Det behöver inte ens regna utan räcker att det är blött på marken...
Svar
10
· Visningar
1 519
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Bakgrundsinfo; Jag har haft en väldigt väl fungerande flock på 1 norfolkterrier och 2 phaléner. Senare kom även sambons labbe in i bilen...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Bismark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp