Träning & Tävling 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Träning & Tävling 2011

Vad kul med fler! Har du någon aning om det kommit in några anmälningar än? Tänkte mest eftersom det är rätt kort tid kvar, och den förra blev inställd pga för få anmälningar
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Har inte hört nått än... Vi får hoppas att den blir av. Vet i alla fall 2 till som ska vara med. :)
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Jag kommer definitivt med Neha. Vet inte vilka klasser än, men självklart barrel och pole, och nån mer ridklass. Ska ev försöka ha med mig Sunnie för Showmanship at halter, bara för att han ska få komma ut. Har ju bar haft honom en vecka, och Pelle kommer först på fredag för att lära mig lite.. Så vi får se.. Därför håller jag min anmälan lite till. :)
 
Sv: Träning & Tävling 2011

jag har inte anmält mig än, har inte bestämt hur många klasser :D Ska göra det nu tänkte jag.
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Sådär, då var jag anmäld! Det blev trail w&t, horsemanship w&t (hur tänkte jag då?) och pleasure w&t. Ingen galopp här inte :D
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Vi har haft rätt fin galopp i sommar, men vissa dagar är det bara full fart. Är ju säkert inte många som anmäler sig till typ pleasure open, så då stör man ju inte de andra om man galopperar fort.
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Hehe, då kanske jag ska vara med där, som bromskloss :D Vi galopperar allt utom fort. Vi har, pinsamt nog, blivit omskrittade av travare som precis kört snabbjobb när vi galopperat :angel:

Nä, jag låter bli galoppen ett tag till. För min egen skull, höfterna skriker i panik efter några minuter och det skulle inte bli bra på en tävling..
 
Sv: Träning & Tävling 2011

*kl*

Vad kul då får vi hoppas att den blir av :)
Blir nog pleasure och horsemanship för oss, w&t givetvis, ska inte ta oss för mycket vatten över huvudet :p
 
Sv: Träning & Tävling 2011

*kl*

Ni som anmält er till SWRs tävling nästa lördag!!!
I proppen står det ju att man ska skicka anmälan på SWRs anmälningsblankett, men någon sån hittar jag inte. Är det inte WRAS anm.blankett dom menar?
Har försökt få tag i båda tävlingsansvariga i två dagar nu men inget svar..
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Jag skickade bara ett vanligt mail med vilka klasser jag vill vara med i. Det gick bra det med :)

Jag är i en rejäl svacka, kroppen skriker åt mig för minsta lilla. Både höfter, knän, fotleder och handleder hotar med att lämna in.. Vill inte behöva avanmäla, men just nu har jag oooont..
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Aha men då gör jag så jag med :idea: Lite irriterande dock att dom ber en använda en blankett som inte finns!

Aj du det lät inte roligt! Men avanmäl inte utan vänta till fredag iaf, det kan ju gå över och så står du där och ångrar att du avanmälde! Hoppas du mår bättre snart iaf :)
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Det brukar komma i såna här skov, ibland går det över snabbt ibland sitter det i i flera veckor.
Jag red 1,5 h idag, lär få igen det imorgon. Har smort hela mig i liniment :D Måste klippa ponny med, han höll på att få värmeslag kändes det som (han kan inte svettas ordentligt, så med all den pälsen måste det bli som en bastu..).
Vi kommer se ut som skrot, en luden boll och en gnällspik :D
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Så nu mailade jag in min anmälan. Blev trail och hsm båda w&t :)

Äh, bättre se ut som skrot men rida bra än att se bra ut och rida som skrot ;)
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Vi tänker köra skrot-stilen all over :D
Jag rider inget vidare :angel: Men jag åtminstone ärlig med det, haha!

Man kanske ska fundera lite på klädsel. Det kan ju vara bra om man har på sig någonting menar jag.
Jag kommer nog se ut som vanligt, i urtvättad flanellskjorta och sletna jeans. Tänkte dock, dagen till ära, inte ha reflexbandet kvar på hjälmen. Eller kanske rent av rida med hatt!
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Ja jag funderade också på hattens vara eller icket vara, men jag tror nog det blir hjälm ändå. Gud vet vad min sprätt kan hitta på :cool:

Men annar ser jag nog ut som du. Jeans (ska dock ta ett par utan hål i, dagen till ära) och någon skjorta. Chaps känns lite overkill men jag kanske festar till det..
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Hihi ja du det tänkte slå på stort ;)
Men kul ska det bli iaf, är sjukt peppad :bump:
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Ja jag får väl ta och tvätta av min Elvisinspirerade showskjorta (sorry Malin) då.. :D Anmält mig till Horsemanship W&T, BR och PB nu! Kanske jag sagt....:p
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Haha, nu känner jag ju att jag måste hitta lite nya kläder jag med :D Upptäckte att det var hål både i skjorta och byxa idag.. Vi får väl se om jag hittar något som passar, annars får jag rida naken!

Jag börjar bli nervös :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Krumben
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 544
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 385
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp