Bukefalos 28 år!

träningsfilm :)

Sv: träningsfilm :)

säg till om du skulle råka tröttna på den lille. finns det hjärterum finns det stjärterum i lund ;)

:rofl:
Lund ligger så långt bort, annars hade det inte varit omöjligt att jag satt henne på bussen nästa gång hon ger sej in för att förstöra hela min lägenhet :devil:
Men jag tycks minnas att jag redan lovat bort henne till Aningsfull i Piteå ;)
Men OJ,OJ, det är verkligen en kanontrevlig hund/valp, tuff, oförsiktig och kvick som få! Jag har tränat oförskämt lite med henne så det är nästan löjligt att hon är så duktig ändå, för att vara 11 veckor!
 
Sv: träningsfilm :)

Jo, jag ska verkligen ha kelpie. Sambon är inte lika säker på det dock. Han säger att två hundar räcker. Vad menar han? :angel:
Greyhounden finns ju bara här, han kräver ju ingen energi. Han går ju inte att träna med. Skulle väl vara att det skulle bli trångt i sängen med 3 hundar. :angel: :D
 
Sv: träningsfilm :)

Snygg tjej...och då menar jag inte vovven.(jaja, den litegrann också ;) )

:angel: :devil: :o :o :o
 

Liknande trådar

Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 109
Övr. Hund Negativa kommentarer om vårt hundval undanbedes vänligt men bestämt. Jag är ute efter generella råd utifrån rådande omständigheter och...
Svar
16
· Visningar
2 372
Senast: Jenka
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 107
Senast: ameo
·
Hundhälsa Hej! Vill gärna ha lite input från erfarna hundmänniskor! Vi har en Beaglevalp som kom till oss när han var 11 veckor. Åt då 4ggr/dag...
Svar
7
· Visningar
7 153
Senast: Jennnnka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp