Bukefalos 28 år!

Träningsvagn

Sv: Träningsvagn

Hallå! Det var ett tag sedan. Vet inget om vagnen, men den ser fin ut. Går ju även att tävla med. Är ni redo för tävlingsbanorna snart?
 
Sv: Träningsvagn

En vän till mig har en till sin nordis :D! Den är ur skön att åka i :love:
Priset ligger runt 18.000 kr.

Mvh
Emma
 
Sv: Träningsvagn

Nä, tyvärr känns tävlingar långt borta. :( Vi har fått backa tillbaka från början med Otto, eftersom han har fått för sig att det är jättefarligt att bli förspänd för vagnen. Så just nu håller vi på att träna på det. Känns urdumt när vi kört honom så många gånger, men det är ju bättre att ta det från början och ta det lugnt än att det ska hända en olycka :crazy: Vi vet ju faktiskt inte vad han varit med om innan han kom till oss. Innan det här hände gick han faktiskt ganska bra, jag körde igenom programmet en gång i ridhuset och det gick bra. Vi hade väl inte fått några toppoäng precis, men han tog sig igenom iallafall.
Vi ska försöka komma och titta på dig i Åstorp och nu till helgen åker vi till Ljungbyhed och tittar på Gerti.
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 927
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag är bara nyfiken, ni som har gjort det eller vet vad det kan kosta, vad kostar det att dra in kommunalt vatten (avlopp finns) i hus...
Svar
18
· Visningar
943
Senast: mamman
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 166
Senast: Acto
·
Anläggning Bytte ju bort torven för det kändes mindre och mindre klimatsnällt att använda och har hittat ett (visserligen franskproducerat)...
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp