Träns med färgad fodring! *bildtråd*

Gotthard

Trådstartare
Nu så vill jag se ALLA era träns med färgad fodring! Alltså inte ett t.ex brunt träns med ljus brun fodring eller ett svart träns med vit fodring utan med rosa, gult grönt,blått ,lila, grå, ljusblå och ja, ni fattar ;)

Jag har köpt ett svart träns med grön fodring, måste fotta och visa upp :)

Så in med alla era snygga träns med färgade fodringar! :D

Gotte
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*

Jag kan ju vara först ut och visa upp mitt med guldfodring :)

dsc00562_10716236.jpg


har även ett med ljusblå fodring, men hade ingen bra bild på det.
och har även ett par stycken med vanlig vit fodring, men dom är ju inte så roliga direkt.
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*


Pannband svart läder med röd fodring.
Hade även en nosgrimma till men den var så sliten att den kastade jag, nu har även pannbandet mött soptunnan...
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*

Wow! guldfodring, vad läckert!

Emor: Snyggt! Synd att de fick åka i soptunnan :(
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*

Er det ikke guld-piping? ;)
Födringen sitter ju mellan hästen och tränsen? ;)
Fin var det iallafall!
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*

Jag hade ett från Hansbo (tror jag?), svart med ljusblå fodring och blå stenar på pannbandet. Jättefint var det!:love: Lädret kändes jättebra också. Tyvärr var det för litet för de hästar jag har kvar nu, så jag har sålt det. :(



En vän har ett nästan likadant från Hööks, fast rosa. Också fint men sämre läder.
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*

Det var detsamma som ponnyfantast har visat bild på, fanns även gummityglar till.

Men jag tyckte faktiskt det var rätt fult :o
Och då det inte var rätt omskött och äldre, orkade jag inte göra någonting med det, utan hivade det istället.
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*

Jag har också haft ett sånt! :D
Tyvärr är det kastat då det var så gammalt och nött..
 
Sv: Träns med färgad fodring! *bildtråd*

mitt är väll ca 15 år gammalt men still going strong;) Har även de röda gummityglarna till:)
 

Liknande trådar

Hemmet Vilken färg tycker ni är snyggast på dörrar och fönster i ett klassiskt svenskt falurött hus med vita knutar? Vitt, svart, grönt, gult...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 239
Senast: Kakis
·
Utrustning Hej, fick syn på en nosgrimma med vit fodring för ett riktigt fynd pris så jag blev bara tvungen att ta chansen. Problemet jag har nu är...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: iNHALE
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: cewe
·
Utrustning Får svår idétorka när det gäller färger till brun/vit skäck. Vad för färg blir snyggt på schabrak mm? Har svart som grundfärg nu, men...
Svar
7
· Visningar
2 321
Senast: Plantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp