Bukefalos 28 år!

cactuspower

Trådstartare
Funderar på och köpa ett träns och undrar lite vad ni har för märken o dyl. om ni har några träns som ni tror kan passa mig.

Jag är ute efter ett träns för max runt ca 400:- och då bör
tyglar ingå. Vet inte riktigt vad jag vill ha för modell,
dock ej pullar. Kvalitén bör vara okej och tränset bör inte
kännas "plastigt". Vet inte riktigt vilken färg jag vill ha
men förmodligen svart eller brun. Det kommer troligen att
användas mestadels på bruna och fuxfärgade hästar.


Tack på förhand! :)
 
Börjes har ett som heter Parade, från Horsepol. Finns m både pullar- och aachennosgrimma. Har själv ett sånt som är helt ok i kvaliten, för det priset.
 
Inte för att det hör hit egentligen, men är det bara jag som tycker att Paradetränsen har gräsligt fula spännen?? :crazy: :p
 
supersnygga är dom väl inte, men det är ett billigt träns :)
 
tycker att både hööks och börjes har billiga träns i helt okej kvalitet..
Är hel nöjd med mina =)
 
Nu på mässan köpte jag ett träns av märket Capone för 350 kr, inklusive tyglar :eek: . Helt okej kvalite, har en kompis som köpte ett sådant förra året.
Köpte en nosgrimma av samma märke förra året (pullar) och är flitigt användt under ett år, har hållt jättebra.
 
Har man möjlighet kan det vara en god idé att köpa träns på olika mässor vid hästtävlingar. Köpte mitt träns i Falsterbo för 500 kr, mässpris, hade kostat ca 1200 kr, och det är kanonbra!
 

Liknande trådar

Träning Jag håller på att träna igång mitt varmblod efter att hon fått föl. Lång historia kort, hon blev psyko att köra så vi tog föl på henne...
Svar
16
· Visningar
1 018
Senast: MayGrace
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 194
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 923
Senast: lundsbo
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp