Bukefalos 28 år!

Trästigbyglar

Gandalf

Trådstartare
Vet någon var men kan köpa sådana nu för tiden? De verkar ha utgått ur flera postorderfirmors sortiment. Just typiskt, precis när jag tänkte skaffa mig ett par - inte en vinter till med förfrusna tår!! :mad:

(Har redan uppdaterat mitt strump-sortiment - detta är etapp 2..)
 
Plast! Mindre klumpigt, billigare och lika "varmt" som trä! 135kr på h**ks :bump:
 
Jag har för mig att jag har sett trästigbyglar på hööks.. men jag kanske drömmer.. Kolla in på westernforumet, de kanske vet.. Islandshästforumet kan också tänkas ha lite koll :crazy:
 
jag kollade på trästigbyglar hoss H**ks förr.Men dom var så jäkla klumpiga och stora.
Jag köpte mig ett par av plast från h**ks förra året, men har inte hunnit använda dom än :o
Eller rättare sagt, jag har inte orkat byta :o
 
Men åh, jag tittade ju hos dem - trodde jag :o Det kanske var i papperskatalogen de inte fanns med. Tack i alla fall!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och...
Svar
19
· Visningar
1 749
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 774
Senast: Hellhound
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 893
Senast: Mabuse
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 190
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp