Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 465
Vill någon köpa ett hus med mig? Den kostar 100 000 kr, är på två plan med 110m2 delat på fyra rum, 9,878m2 tomt (plats åt dina pållar @Monimaker ?).
Nackdel: exekutiv auktion med renoveringsbehov. Men är vi tre så kanske det går bättre?
Ligger i eriksbyn i melleruds kommun :p
Vad sägs @Reykjavik och @Monimaker ? :up::D

Tycker fortfarande du skall bo i Bjurholm. :D

Nu blir det Bergman! :eek:
Kan du motstå detta hus?
6931a648cb4382214e2d26e305e7f60a.jpg

:eek::p

Ugh, jag har tre (fyra) bostäder nu som jag fallit för :love: speciellt de två första, typ want now :heart ... kan man samla ihop pengar akut kanske :rofl::grin:
Titta: http://www.hemnet.se/bostad/bostads...en-jarfalla-kommun-karlslundsvagen-10-9510298
Såå fin! :love: Finare än de flesta i samma prisklass och låg avgift per månad. Fattar inte varför den är billigare än den nedan... eller vänta den är 10m2 mindre än den nedan men ändååå.
Eller den här: http://www.hemnet.se/bostad/bostads...en-jarfalla-kommun-karlslundsvagen-10-9506835
Också dödssnygg :love::nailbiting: Lite dyrare men inte mycket. Egen ingång dessutom, dvs egen lite större brevlåda till paket :sneaky::p budgivning pågår dock.
Såå stooora badrum dessutom! :love: (och ja, de är i samma område :rofl:)
ME WANT :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
130 601
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka