Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag vill ... prata om allt.![]()
Du menar med SL som aldrig funkar på vintern och ersättningsbussar varje sommar fram till 2018?Men det ligger inte så långt från centrum! Och jag är inte direkt en partyperson så att sägalåter passande för mig!
![]()
Hörru, jag bor i täby - där det enda tåget som inte går ända in till centralen gårDu menar med SL som aldrig funkar på vintern och ersättningsbussar varje sommar fram till 2018?
Vi kanske ska byta land?![]()
Du får cykla!Hörru, jag bor i täby - där det enda tåget som inte går ända in till centralen går![]()
Vet du hur irriterande det är att man måste åka tåg, byta till röda linjen och sedan till blåa/gröna linjen?Du får cykla!![]()
Jag åker gröna och byter till blåa varje dagVet du hur irriterande det är att man måste åka tåg, byta till röda linjen och sedan till blåa/gröna linjen?Därför åker jag in till stan sååå sällan
Det vore ett paradis att behöva byta bara en gång![]()
Som värst i grundskolan så bytte jag fyra gånger för att komma till skolan varje morgon![]()
Preeeecis, ETT byteJag åker gröna och byter till blåa varje dag
@Monimaker och jag har intressanta diskussioner om hemsökta stationer på mornarna![]()
Jag tog en buss, men den brukade aldrig komma när den skulle så man fick alltid vänta en halvtimme extra![]()
Mitt i JärfällaVar bodde du då?
Började misstänka det![]()
Vet inte om jag skulle vilja välja bort att kunna ligga under ett träd på en solig dag
Om man skulle kunna bo på andra planeter, skulle ni vilja göra det då?
Vad djupt av dig!Vet inte om jag skulle vilja välja bort att kunna ligga under ett träd på en solig dagEller doften efter regn
Eller en härlig höstdag med alla färger
![]()
Vaddå, som om du inte visste det - att jag är djup alltsåVad djupt av dig!![]()