Asko
Trådstartare
Eh, förtydligar - jag sitter inte under bordet. Men jag skriver i mobilen som är typ gömd under bordet
Korrektare sagt:
/fjortisen på släktträffen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh, förtydligar - jag sitter inte under bordet. Men jag skriver i mobilen som är typ gömd under bordet
Meeeh.Eh, förtydligar - jag sitter inte under bordet. Men jag skriver i mobilen som är typ gömd under bordet
Korrektare sagt:
/fjortisen på släktträffen![]()
Meeeh.
Jag såg framför mig det här:
![]()
Någon får ta tag i det och bygga en bar! Ser praktiskt utHade varit svinbra!
Tyvärr tror jag inte att vi har en bar under bordet
Det kan ju bli en temabar förresten - "Under Bordet" med rödvit rutiga väggar och byxben längs hela väggen här och där
Så blir det bara naturligt med skräp på golvet![]()
Borden kan se ut som gurk/morotsbitar och mynt som man tappat!Någon får ta tag i det och bygga en bar! Ser praktiskt ut![]()
Vad avancerat det blev, jag kan knappt rita en streckfigurBorden kan se ut som gurk/morotsbitar och mynt som man tappat!
Och sköna stolar som ser ut som tillknycklade papper![]()
Detta blev ju ett roligt temaVad avancerat det blev, jag kan knappt rita en streckfigur![]()
"Stolsben deluxe"Detta blev ju ett roligt tema
Man får hitta på olika namn på drinkarna ocksådär blir det dock stopp för mig - vad kan man döpa drinkar till som är efter under bordet temat?
Första-kyssen-under-bordet?![]()
"Stolsben deluxe"
"Rester från onsdagen"
"Ser du stjärnor än?"
![]()
Drick dig under bordet!Det får den starkaste drinken heta
![]()
Du får vänta tills jag och @Reykjavik har öppnat vår bar![]()
Vår första lojala kund!Där ska jag lugnt spendera mina slantar tills ni får bära ut mig!![]()