Sv: Träna???

Nej det får man inte. Ev ska det byggas så att hindrena får stå kvar i år, nu är det ju många mobila hinder, och då är det möjligt att det blir en träningsbana också.

hur ser debutantbanan för ponny ut i valla?? funderar lite på att starta där... :)

aha, okej. fick veta att det bara fanns debutant där oxå, så jag får se... man vet aldrig.

ssannna skrev:
aha, okej. fick veta att det bara fanns debutant där oxå, så jag får se... man vet aldrig.

Det e första året som de ska ha debutant i Valla! :) Så d ska väl bygga nytt antar jag. Har bara haft msv A för ponny förut, och så *-ig och **-ig.

Är hästbanorna normala för sin svårighetsgrad eller lättare/svårare?

Förra året var det ju internationell när jag red den *, så den var lite svårare än en nationell.
I år ska den väl vara regional bara? Annars tycker jag att hindrena är välbygda och banan fin.

I den ** förra året var det ett hinder som blev problem, men detta togs bort under klassens gång.

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 713
Anläggning Om ni tränar för tränare, organiserat av er klubb, vad betalar ni då till tränaren respektive klubben? Gissar att det finns massor av...
Svar
19
· Visningar
1 340
Senast: Bison
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 589
Senast: Mirtai
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka