Min Fitbit synkar inte med appen! Vad har hänt? Hur ska jag överleva 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på tåget hem. Fick inte någon plats på spinningen idag så gick på woden istället, uuuuh det var det värsta passet på länge! Värsta som i jobbigaste. Jobbigt som att jag ville gråta en skvätt sista varvet. Haha usch 
Ok beskåda hemskheten:
Lag om 3 där alla jobbar totalt 3 min med vardera
60 sek burpees
60 sek wallballs
60 sek box jumpover
Minut 4 vilar alla 60 sek
5 varv
Pust!![]()
Sitter på tåget hem. Fick inte någon plats på spinningen idag så gick på woden istället, uuuuh det var det värsta passet på länge! Värsta som i jobbigaste. Jobbigt som att jag ville gråta en skvätt sista varvet. Haha usch 
Ok beskåda hemskheten:
60 sek burpees
60 sek wallballs
60 sek box jumpover
5 varv
Pust!![]()
Det sved inte i benen eller så va?Sitter på tåget hem. Fick inte någon plats på spinningen idag så gick på woden istället, uuuuh det var det värsta passet på länge! Värsta som i jobbigaste. Jobbigt som att jag ville gråta en skvätt sista varvet. Haha usch 
Ok beskåda hemskheten:
60 sek burpees
60 sek wallballs
60 sek box jumpover
5 varv
Pust!![]()
Jag måste tyvärr göra er (och Carl!) besvikna idag, ingen träning... Luften gick ur mig. Tiden sprang iväg litegrann för jag var tvungen att greja lite med bilen, jag var dessutom väldigt hungrig och på köpet är det nästan 10 minusgrader ute vilket gör att jag är måttligt sugen på att klä på mig massor med kläder och gå ut till min plågsamt kalla skivstång...Så jag har ätit middag, läst på Buke och provat en ny glassmak. Oh well. Kanske ger mig själv en kort yogastund nu innan läggdags men ingen träning i alla fall. Så kan det gå! Tack till alla som peppade och gillade mitt inlägg
![]()
Herregud, jag tycker det är illa nog att pallra mig ut i +2 grader för att knata bort till det uppvärmda gymmet 400 m bort! Jag är helt övertygad om att Carl förlåter digJag måste tyvärr göra er (och Carl!) besvikna idag, ingen träning... Luften gick ur mig. Tiden sprang iväg litegrann för jag var tvungen att greja lite med bilen, jag var dessutom väldigt hungrig och på köpet är det nästan 10 minusgrader ute vilket gör att jag är måttligt sugen på att klä på mig massor med kläder och gå ut till min plågsamt kalla skivstång...Så jag har ätit middag, läst på Buke och provat en ny glassmak. Oh well. Kanske ger mig själv en kort yogastund nu innan läggdags men ingen träning i alla fall. Så kan det gå! Tack till alla som peppade och gillade mitt inlägg
![]()
Jag har jättesvårt för armhävningar, så har du inte problem med det tycker nog inte du att det var lika jobbigt. Men för mig är armhävningar döden.![]()
#carlsaysthatyogacounts
Herregud, jag tycker det är illa nog att pallra mig ut i +2 grader för att knata bort till det uppvärmda gymmet 400 m bort! Jag är helt övertygad om att Carl förlåter digTack för glassuget förresten, nu måste jag nog gå och rota i frysen jag med tror jag visst!
Ja armhävningar är döden nu när jag inte var igång på ett tag så har jag fått köra armhävningar med lutning d.v.s. att hålla händerna på soffkanten och stå lutad mot det för att avlasta kroppen lite men det har iallafall blivit bättre rent generellt sen jag läste på om tekniken för armhävningar. Och har läst att man aldrig ska göra det på knäna för då bygger man inte styrkan rätt, då är det bättre att göra på tå fast med lutning. Står såhär fast mot soffan då istället:
![]()
Fy fan!
Ibland saknar jag crossfit - ibland not so much
Imorn är tanken gym på jobbet innan vi börjar, ihop med kollega![]()
Det sved inte i benen eller så va?![]()
Okej, påminn mig om att aldrig mer försöka mig på att gå på pass i januari! Jag hade bokat in mig på ett HIIT-pass med kettlebells idag, men såhär i efterhand fattar jag inte hur jag tänkte... Det var ungefär 4 gånger så mycket folk som vanligt som stod och hängde på låset till studion, och när alla väl klämt in sig så var de enda kettlebells som fanns kvar 4 kg. Jag insåg snabbt att jag förmodligen skulle få ut mer av ett pass i egen regi, så jag vände i dörren faktiskt.
Sedan följde mitt mest ostrukturerade träningspass någonsinDet var svinmycket folk även på de avdelningar som brukar vara rätt tomma, så det blev en jäkla hittepåblandning av det som råkade vara ledigt just då helt enkelt. Lite benpress, lite abductor, lite assisterade pull ups och så avslutade jag med medball slams samt Tabata-burpees (20 sek burpees, 10 sek vila, 20 sek burpees, 10 vila... och så fortsatte jag så i 5 minuter).
Oh well, bättre lycka nästa gång! (= imorgon)
Tur!Men jag mini-tränade faktiskt lite ändå: en superliten cirkel med tre varv av åtta repetitioner vardera - utfallsgång, knäböj, bulgariska utfall. Bara med kroppsvikt i vardagsrummet. Alltid något! Och det känns faktiskt lite i benen
![]()