Hallå tråden! Jag har varit väldigt inaktiv här senaste dagarna, men tränat har jag gjort

I måndags var jag på ett pass med clean and jerk/stöt. Det var väldigt kul till slutet då jag bommade överstöten på 50 kg två gånger trots att jag hade gjort säkert 3-4 lyckade lyft på samma vikt (tangerat PR) och sen när jag plockade av till 40 kg för att bara sätta ett snyggt sista lyft fick jag mer fart än vad jag var beredd på och glömde flytta bak huvudet --> pressade stången med bra kraft rätt upp i hakan

Haft ett litet skrubbsår och ett fint blåmärke där sen dess men annars ingen skada skedd iaf..

Sen i tisdags var jag på spinning vilket var kul och sen körde jag lite styrka efteråt med knäböj i smithmaskin vilket var skoj för det var väldigt länge sedan. Blev ju mycket mer likt benpress kändes det som än vad normala knäböj är mtp att man liksom kan luta sig mot stången.
Igår körde jag dagens wod vilket var bänkpress där jag bommade försök till nytt pr (48,5 kg) men i övrigt kändes det bra och jag har ju inte tränat någon bänkpress på senaste så inte särskilt ledsen över den missen, 45 kg gick upp ganska lätt iaf. Efter bänkpress-delen körde vi en riktig flåsig avslutning:
På 3 min
spring 400 m
därefter max cal assault bike
Vila 3 min
3 varv
Jättejobbigt såklart men bara tre varv och jag gillar löpningen så ändå ok!
Så! En full rapport av min träninsgvecka

Idag blir det vila sen fredagsmyset i boxen imorgon kväll och sen gymma med en vän på lördag och sen vila på söndag