Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nöjd med träningsveckan, men fortfarande sjuk träningsvärk sen jag tränade ben i torsdags
Helgen har absolut INTE gått i hälsans tecken. Idag har jag varit mycket, mycket bakfull och där med tryckt en halv pizza, tacos, smågodis, en påse ostbågar och 1,5 liter cola. Fy fan
Nåja, ny vecka imorn.
Hahaha, det låter bra!Krya på er alla krassliga! Och oroa dig inte för att tappa motivationen & disciplinen @Saigon - det här bara att komma in här när du är redo så sparkar vi igång dig!![]()
Usch ja, det förstår jag verkligen. Det är märkligt att den kan smärta så mkt utan att man kan hitta vad det beror på. Men bara att hålla tummarna för att det läker ut tillslut. Mitt minne är inte det bästa just nu så vart på foten är det som du har ont? Är det precis samma område som från början? Kom det smygandes eller akut?Skönt! Jag är typ livrädd för att aldrig få en fungerande fot igen.
Jag fick en häst över mig juni 2016. Bröt tre ben mitt på foten. Efter det har jag haft EB molande värl från och till. Men i somras kändes det bra men då fick jag en ny smärta under och runt trampdynan och i stortån.Usch ja, det förstår jag verkligen. Det är märkligt att den kan smärta så mkt utan att man kan hitta vad det beror på. Men bara att hålla tummarna för att det läker ut tillslut. Mitt minne är inte det bästa just nu så vart på foten är det som du har ont? Är det precis samma område som från början? Kom det smygandes eller akut?
Oj! Ja, då förstår jag verkligen din rädsla. Sådan maximal otur du haft.Jag fick en häst över mig juni 2016. Bröt tre ben mitt på foten. Efter det har jag haft EB molande värl från och till. Men i somras kändes det bra men då fick jag en ny smärta under och runt trampdynan och i stortån.
Nu har jag molande värk i typ hela foten.
Alltså yogakursen igår... Så bra!Det var precis vad jag var ute efter, och jag inser verkligen hur dåligt det där andra stället var... Jag är med andra ord mycket glad att jag övergav det stället och testade det här istället. Här inledde de med en liten föreläsning om vad yoga är, hur det praktiseras, vad syftet är, vilka olika stilar det finns, vad de olika poserna heter, osv. Sedan fick vi börja nosa på de första delarna av en solhälsning, men det bröts upp i flera sektioner och vi gjorde samma sak flera gånger om för att verkligen befästa tekniken och allt man ska tänka på. Och så började det alltid med att instruktören demonstrerade och förklarade varenda liten rörelse medan vi tittade på, vilket verkligen var något jag saknade på det andra stället.
Mycket nöjd Mineur!![]()
Är seriöst imponerad att du fått i dig så mkt![]()
Alltså yogakursen igår... Så bra!Det var precis vad jag var ute efter, och jag inser verkligen hur dåligt det där andra stället var... Jag är med andra ord mycket glad att jag övergav det stället och testade det här istället. Här inledde de med en liten föreläsning om vad yoga är, hur det praktiseras, vad syftet är, vilka olika stilar det finns, vad de olika poserna heter, osv. Sedan fick vi börja nosa på de första delarna av en solhälsning, men det bröts upp i flera sektioner och vi gjorde samma sak flera gånger om för att verkligen befästa tekniken och allt man ska tänka på. Och så började det alltid med att instruktören demonstrerade och förklarade varenda liten rörelse medan vi tittade på, vilket verkligen var något jag saknade på det andra stället.
Mycket nöjd Mineur!![]()
45 minuter på crosstrainern nu på förmiddagen! (Eller ja 40 minuter + 3 minuter med kinkig bebis på ena armen, sedan gav jag upp, om vi ska vara noga)
Kul! Man ska gå på magkänslan![]()
Ja, jag är jätteglad och blir alldeles varm inombords när jag tänker på gårdagen! Jag, som hade lovat mig själv att jag inte skulle lägga mer pengar på yoga efter den här kursen utan köra hemma bara, har redan börjat planera för uppföljningskursenHärligt det låter!![]()
Ja, jag är jätteglad och blir alldeles varm inombords när jag tänker på gårdagen! Jag, som hade lovat mig själv att jag inte skulle lägga mer pengar på yoga efter den här kursen utan köra hemma bara, har redan börjat planera för uppföljningskursen![]()