Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat att trotsa latmasken!Lördag var planerad träningsfri.
I går kände jag mig trött och fötterna var svullna av värmen så jag fuskade helt enkelt.
Idag tyckte latmasken att vi fortsätter så men ICKE. 45 min cykel med varierat motstånd, 10 min CT med varierat motstånd och 5 min på ”sittcykel” med ngt lättare motstånd.
La tid på att stretcha ordentligt och ligga på tortyrbollen. Har varit så stel mellan skuldrorna set sista så hoppas det hjälpte lite med bollen. Ont som fan gjorde det iallafall!
Har inte här i tråden att göra just nu, nyförlöst som jag är, men läser avundsjukt om er som tränar. Nu blev jag hiskeligt nyfiken på vad tortyrbollen är för något @FengurLaugar ?![]()
En boll som man använder på olika triggerpunkter. Man kan använda vanlig tennisboll. Jag lägger mig på den och trycker på onda, stela punkter i sätesmusklerna och ryggen. Det för så vansinnigt ont ibland så det är därför jag säger tortyrbollen![]()
Åh, det måste jag prova! Jag är så sjukt stel mellan skulderbladen, det borde kunna hjälpa med en tortyrboll där![]()