Chockade mig själv idag också genom att gå upp halv 6, äta två majskakor, dricka ett glas mjölk och gå ner i gymmet för att bänkpressa, köra axlar och springa 15 minuter intervaller 

Jag började knåpa på mål, strategi och träningsprogram igår. Löpningen är fokus fram tills halvmaran är genomförd men sen blir det mer styrketräning igen och inte lika mycket löpning. Jag ska försöka träna på morgonen 1-2 dagar i veckan för att frigöra mera tid för barn och hästar nu när vi har en tredje häst som ska motioneras och barnen rider mer än innan
Den mesta av min ridning kommer ske på mina lunchraster. Jag är ingen morgonmänniska men ska göra ett helhjärtat försök att få bättre morgonrutiner och kunna träna vissa mornar också.
Jag började knåpa på mål, strategi och träningsprogram igår. Löpningen är fokus fram tills halvmaran är genomförd men sen blir det mer styrketräning igen och inte lika mycket löpning. Jag ska försöka träna på morgonen 1-2 dagar i veckan för att frigöra mera tid för barn och hästar nu när vi har en tredje häst som ska motioneras och barnen rider mer än innan